ghiveci

Azi am citit pe rand:
placere-patima-pacat-ura-deznadejde-pisica aruncata-
evlavie-slavire-iubire-umor...
Ma intristez, dintr-un motiv, plang la cele doua,
rad de-o chestie, sorb incredere, devotament si iubire,
slavesc cuvinte, clatesc imagini.

Am remarcat ca dispar oameni si ganduri intelepte,
am amutit la altii, ce se retrag in ei.
...........
Cap patrat pe-o fata rotunda ce sunt, viata e un ghiveci
ce trebuie mancat cald !!!
Mancare de post, bucatarita pe vibratii, luate laolalta !
............
Am asezat masa cu papa-bun, pun si-o lumanare arsa.
Azi "ghiveci de blog", maine propun un gratar cu salata asortata
(totul de post).
Mut butonul pe radio-vis (visez la un post ... de radio-al meu)
si ma invit cu inima acasa !

Comentarii

paul gabor a spus…
Cei ce se retrag pot comunica mai bine. Au timp. Pentru cine merita cu adevarat.
Brandusa a spus…
Maine gratar, da Paul ?!
Glumesc desigur !
Am testat pe mine, hoinaresc cu traista-n bat pe bloguri, si e drept am timp sa cern, sa ma cern.
Erys a spus…
Ghiveciul e pasiunea mea...salata, de asemenea...oamenii sunt incercarile mele...iar retragerile...cele mai bune tactici...
Te pup, poate ne vedem la "masa"!
Mihaela Petrescu a spus…
Buuuun ghiveciul!Important e sa nu contina nici o leguma indigesta!
Brandusa a spus…
Erys, mai pe la pranz, aduci tu te rog servetele ?!
Brandusa a spus…
Mihaela, daaa ... m-ai distrat, legumele au fost toate usor digerabile, le plac de ceva vreme.
Adi Vera a spus…
E important să nu faci indigestie de la ghiveci. Şi al meu este incomplet, pesemne că ne lipseşte acelaşi ingredient...
dellianas a spus…
Pofta buna la ghiveciul savuros, noua tuturor!
Brandusa a spus…
Adi Vera, sau prea picant ?!
Brandusa a spus…
Delliana, se pare ca da, avem pofta !

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire