ghiveci

Azi am citit pe rand:
placere-patima-pacat-ura-deznadejde-pisica aruncata-
evlavie-slavire-iubire-umor...
Ma intristez, dintr-un motiv, plang la cele doua,
rad de-o chestie, sorb incredere, devotament si iubire,
slavesc cuvinte, clatesc imagini.

Am remarcat ca dispar oameni si ganduri intelepte,
am amutit la altii, ce se retrag in ei.
...........
Cap patrat pe-o fata rotunda ce sunt, viata e un ghiveci
ce trebuie mancat cald !!!
Mancare de post, bucatarita pe vibratii, luate laolalta !
............
Am asezat masa cu papa-bun, pun si-o lumanare arsa.
Azi "ghiveci de blog", maine propun un gratar cu salata asortata
(totul de post).
Mut butonul pe radio-vis (visez la un post ... de radio-al meu)
si ma invit cu inima acasa !

10 comentarii:

paul gabor spunea...

Cei ce se retrag pot comunica mai bine. Au timp. Pentru cine merita cu adevarat.

Brandusa spunea...

Maine gratar, da Paul ?!
Glumesc desigur !
Am testat pe mine, hoinaresc cu traista-n bat pe bloguri, si e drept am timp sa cern, sa ma cern.

Erys spunea...

Ghiveciul e pasiunea mea...salata, de asemenea...oamenii sunt incercarile mele...iar retragerile...cele mai bune tactici...
Te pup, poate ne vedem la "masa"!

Mihaela Petrescu spunea...

Buuuun ghiveciul!Important e sa nu contina nici o leguma indigesta!

Brandusa spunea...

Erys, mai pe la pranz, aduci tu te rog servetele ?!

Brandusa spunea...

Mihaela, daaa ... m-ai distrat, legumele au fost toate usor digerabile, le plac de ceva vreme.

Adi Vera spunea...

E important să nu faci indigestie de la ghiveci. Şi al meu este incomplet, pesemne că ne lipseşte acelaşi ingredient...

dellianas spunea...

Pofta buna la ghiveciul savuros, noua tuturor!

Brandusa spunea...

Adi Vera, sau prea picant ?!

Brandusa spunea...

Delliana, se pare ca da, avem pofta !