poezica

Azi m-am prins sictirita
scriu o poezica,
n-am chef de cantari
tranbitari si sfori,
ca-mi deplang bogatii
cum se-mpart cu altii,
cica-i criza mare
tocmai pe la ei, prin buzunare;
.. si au arii preferate
placi reeditate :
"fratilor e criza,
nu am bani de-o pizza,
n-am nici o para,
sa-i dau lu' Ion,
ca e si el om,
sluga pe mosie...;
dar mi-am tras un Jeep,
cu a sasea roata,
toata e zimtata..."

Uite cum stau eu
si-mi deplang bogatii,
la un suc cu altii,
cum le-o face criza.

... la o gura de cafea,
de vorba pe mess cu prietena mea,
dau acum pe post, poezica mea !



Pe bune ca nu pot intelege, cum afecteaza criza pe al' de plange ca nu are, si-i creste din senin, o casa, o masina,... fabrici si uzine!

Nesfasita dedicatie, ca sa ne intelegem, intr-o limba neutra :


Comentarii

Erys a spus…
Iata ca s-a inventat munca neplatita...sau sclavia moderna! Nu suna bine, ca sclavia-i sclavie...Trist!
Laai,la,la,la,la,la....hei...hai cu mine'n lumea mare, sa vezi cum e cu parale...pam,pam,pa,ha,ha,ha...
Io nu-mi las tiganii mei, poti sa-mi dai tu mii de lei...Asss!
Hai ca m-ai inveselit cu muzica, dupa salata pe care am mancat-o merge-un vin?
Brandusa a spus…
Bun ii vinu' ghiurghiuliu !
Ca bine le zici madam Erys, sclavie moderna, daaaa !
p a spus…
Uite chiar acum vreo juma de ora am facut o "baie" cu Margineanu. Mi-am umplut urechile cu craci si laci, superb... Rau de tot... Nu e sanatos la cap...
jai a spus…
....de vrei , nu vei avea
asa ca , dormi si viseaza
bogatie....
poate nu stii , cea mai mare
bogatie pe
acest pamint este , saracia...
uite ce multi beneficiaza de ea [sic]

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire