Singuratati

Singuratatile revin, cand asteptarile dispar.
Isterica parca, intr-un colt de camera tipam "nu mai vreau", strigam sa ma aud. Apoi a fost liniste, apasand cu greu in moalele capului.De fapt vroiam, un altceva, un altfel, o alta viata, cerand ragaz de-o gura cu apa .
Ce sa adun si ce sa imprastii dintr-un om ca mine, cum sa-l reasez, sa-l remodelez ?! Cum sa curga in vene alt sange, ce vorbe sa-mi redea impulsul ?!
Cati vor striga ca mine si cati n-au curajul sa gandeasca un "nu mai vreau" ?!
O cana cu apa si-un vin bun, "pe pamant nu in gand", sange de zeu, mana de nimfa, zac pe masa, printre flori, cleme, pixuri... .
Am luat o gura atat, sa-mi traiasca! Eu azi beau cafea, abia macinata in dintii mei.




Imbatata-n zat, cafea cu nostalgii, letargic sunet n-am sa scot, n-am timp, in primavara asta pot sa urc.

Comentarii

coryta a spus…
Uneori ne intrebam prea mult... uneori credem ca stim si ceea ce nu stim... uneori credem ca iubim fara sa iubim. Uneori, toate cararile duc oriunde, de aceea este important sa alegi cararea care are inima.
Erys a spus…
Brandusa, urca!Fara timp, fara vorbe...urca dupa tine!
Brandusa a spus…
Coryta, intrebarile,raspunsurile, zbuciumul, parte din rostul nostru pe pamant .
Brandusa a spus…
Erys, de-as fi mai usoara !;)
Anonim a spus…
cateodata da, revin...
Brandusa a spus…
Elza, bine ca exista inca minte limpede si maini intinse ce ne pot ajuta!
jai a spus…
http://www.youtube.com/watch?v=d3kCsO3d5hY&feature=player_embedded#

...nu uita , ai in tine
primavara , deci , regeneaza-te
Brandusa a spus…
Op, Multam', multam' ca-mi place, dau replay !
jai a spus…
errata
..regenereazate....

cu scuzele unui analfabet...
Brandusa a spus…
Op) Ei as, cine-i perfectul sa dea primul cu piatra !
Pup !

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire