zambete pe portativ



Ce-o fi adevarul, ce-o fi insemnand a avea dreptate ?!
O lupta a orgoliilor de aici, o joaca prin care orele curg,
viata te uita si tu o uiti.
Trec minute, pierdute in sporovaiala, in demonstratii ale adevarului.
De partea cui o fi viata, cand tu lupti cu dintii inclestati si mintea
sub presiune, pumni stransi, unghii adanc infipte in carne, ochi scosi
din orbite ?!
De parte cui o fi timpul tau, cand uiti sa te privesti in oglinda, ani. Da, stiu te barbieresti aproape zilnic, imbraci fata in masca cosmetica, asezi parul, stiu ... dar spune-mi cand te-ai privit ultima oara in oglinda ?!
Si daca nu te superi, te-as mai intreba, suflete de stii oglinda ta ?!

Oglinda, oglinjoara ....


Comentarii

Erys a spus…
Brandusa, unde o fi sau n-o fi dreptatea...da' poza pe care-ai postat-o e mortala!...nu pot sa-mi iau ochii de la ea...
Brandusa a spus…
Erys, sufletul ramane un copil, uite-i imaginea !
jai a spus…
..nu ca mortala....
superb de ..frumoasa si da
un asa chip merita o alta lume.

fain tanti , ai o punga cu grisine
de la mine ...
coryta a spus…
Arunca timpul in ureche si asculta-i tacerea... ticaitul lui este raspunsul la toate intrebarile. Am furat o bucata de timp si am ascuns-o in stele.Talpa mea a pasit prea usor, nimeni astazi nu stie ca am trecut pe acolo intr-o clipa tarzie. Desi departarile sunt certitudini, iubirile le topesc in apropiere de suflet.
Brandusa a spus…
Op, da vreau si apa !
Brandusa a spus…
Coryta, stiam eu, sufletul tau are o oglinda fermecata, aluneci prin timpul bunatatii, sensibilitatii si-a iubirii.
munteanu a spus…
Ce copil frumos!
Din pacate putini,foarte putini ne gandim in fiecare zi cum sa ne facem sufletul sa vibreze . . .
Brandusa a spus…
Munteanu, bine ai venit!
Da, un copil-bomboana !
Elza a spus…
ce frumos :)
Brandusa a spus…
Ce fetisoara Elza, cat mi-a placut si mie !
Brandusa a spus…
Munteanu, pare un blog cu tentinte istorice, voi incerca, printre timp sa citesc (o veche pasiune a mea, istoria).

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire