de-i primavara ...

Va rog priviti,
c-un colt de ochi iscoditor
sau printre gene,
cat de aproape e minunea !

De-i primavara-n viata mea cine-i vinovat, hai spune ?!

"... poti si tu sa incerci
sa iubesti o culoare ...
la, la, pamm, pammm "







De-i primavara asta
un ghem de motocei,
si o pisica blanda
dormind pe perna ei
... mai stiu eu ce-i!

De unde-si cumpara culoare,
ce magazin i-acolo-n cer
de tot vopseste-n disperare,
cu alb, zambile, ghiocei;
si-apoi arunca mult albatru,
pe roz, pe verde ... pe campii
topeste, se rostogoleste,
zburda zglobie-n jocul ei;
din noapte-n zi,
butoaie pline cu parfum,
le ploua-n vant, nechibzuit.

Zanateca, nebuna,
inmiresmata zana,
copil zglobiu din rasarit,
te-astept ... bine ai venit !
- Brandusa -






Si ce, imi place violet !



(minunata sursa foto :http://hultan.wordpress.com/tag/peisaj-de-primavara/)

Comentarii

Erys a spus…
Oh, Doamne, ce de culori frumoase si bune de iubit!...Poemul tau e pe masura lor, pata de-argint intr-un cer violet!
Pupici colorati!
Lupu's schimba parul a spus…
Mieii zburda pe campii/ Sa le luam gatul copii./ Sangele iar sa tasneasca/ Florile sa le stropeasca.
Brandusa a spus…
Afara e alb, in suflet vreau culori, asta vreau eu Erys !
Brandusa a spus…
Si cat par are lupul asta, de-mi taie mie mereu maioneza ?!

Lasa mieii sa traiasca,
iarba sa-n verzeasca,
parul sa naparleasca,
florile sa in floreasca
...............
uff..uff
dennis a spus…
eu tot nu am inteles treaba asta cu violetul, dar va rog fiti blanzi cu un neintelegator :p
Anonim a spus…
Doamnee, ce frumos e! Pozele sunt superbe, şi versurile completează minunat! Nu mai spun de muzica "Sfinxului"!
Cred că, de când am intrat pe blogurile mele de suflet, am simţit primăvara mai mult decât în real! (unde acum e frig, şi plouă!)

O primăvară plină de mărţişoare...din care vrei tu!:) Te sărut!
Brandusa a spus…
Dennis, o culoare care-mi place de mult, mult timp...cu flacara violet sau fara !
...cica, ar influienta pozitiv anumite aspecte, situatii, medii, atunci cand este purtata !
Brandusa a spus…
Florina, o primavara in culori vii, cat mai vesele !

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire