foaie 0


De la 0 la tine, de la minus pana la mine,
fara busola am scris pe muschii verzi
si-am sarutat pamantul pur ce te compune,
in lut te-am modelat cu palma desfacuta,
uscat in raze, plouat in apa neinceputa,
in ceata umezit, de palid vant cantat ...
Dar te-am cuprins ... in unghiul de lumina
al intunericului meu.
In propozitii cu subiect si predicat,
raspunzi la "cine","cand" si "cum",
in nesfarsitul intrebarilor din mine.
Al inimii ceasornic, om de destin
ma inconjor in linistea imbratisarii tale,
pierduta, iarasi regasita.



Comentarii

Anonim a spus…
emotie pura


pis , de unde o
ai ?
vinde pontul
hai!


op



frumos

sa mergi mai departe
te vei descoperi
ca
o alta
fiinta
succes!
Anonim a spus…
Cred că sufletul tău a rămas mai ingenuu ca al fetiţei tale!:) Dar, e bine aşa...
Pup!
Anonim a spus…
BRINDUSA
VREAU SA
FUR
O
POZA
DE
LA
TINE
TE
ROG


Spune ok


op
Brandusa a spus…
op)...din inalturi, pe vibratia de sus !
Brandusa a spus…
Florina): Sufletele nu se schimba, noi le deschidem sau le intemnitam.
Te imbratisez cu drag !
Anonim a spus…
multumesc
ai
salvat
un
om
la
suferinta

multumesc
op
Elza a spus…
ce inseamna foaia 0 pentru tine?
Brandusa a spus…
Elza..zero este punctul oricarei plecari, este punctul unde te intorci mereu, este de referinta.
Un etalon al vietii mele, al gandurilor, al regasirilor.
Elza a spus…
unde crezi ca se afla punctul o al unei foi? :)
Brandusa a spus…
Elza...in albul ei, ce se asteapta scris !
Erys a spus…
Asta e foaie cu monograma...
Elza a spus…
punctul 0 este acolo unde un toc incepe sa scrie o poveste... :)
Brandusa a spus…
Erys)...si parfumata !
Brandusa a spus…
Sigur Elza, asa este !
Erys a spus…
miros de branduse...si de copacul din care e rupta foaia...mmm...a nestiute si a proaspat!
Brandusa a spus…
Erys):...pare coplesitor!

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire