Un cantec pentru voi


Vineri - ziua inimii
Accentul pe bunatate, accentul pe "a simti", pe pulsatii ...
Zi de post negru pentru cei ce cred in posturi, 
zi de iubire pentru cei ce cred ca numai iubirea ne va " vindeca"
 atat trupeste cat si sufleteste ...
zi de incredere intr-un vivitor latent ce sta sa-si curga un maine in divin,
 un adevar (divin) pe care il respir si-l cuprind in tot sin din toate.

Las in dar melodia mea de inima, plina de amintirile copilariei,
 indesata cu dragoste parinteasca ... seva de crestere fireasca.
Retraim mereu iubirea primului suras, iubirea primului pas descult,
a primului alint in muzica vietii.


Sarbatoare sa va fie fiecare zi !


Comentarii

Lotus a spus…
Vineri, ziua frumuseții, ziua lui Venus...

Ce frumoasă e melodia!!
Ryanna Pop a spus…
sărbători cu iubire şi lumină în suflet.
Hristos a înviat!
IULISA a spus…
HRISTOS A INVIAT!PASTE FERICIT SI PLIN DE LUMINA ALATURI DE CEI DRAGI!!!
Anonim a spus…
Sărbători cu multă lumină ! Hristos a înviat !

Te sărut,și mulțumim pentru cântec.
Brandusa a spus…
Lotus, in familia mea, pe cand eu eram o copila se asculta si se dansa pe ritmul ei .
Brandusa a spus…
Ryanna, Adevarat a inviat !
Multumesc tie de urari si-ti doresc frumos sa te impresoare, si zambete sa te incante !
Brandusa a spus…
Iulisa, Adevarat a inviat! Pacea fie in lumina sufletului tau si iubirea in inima. Ca aste bogatii va fi o fericire sa le ai .
Brandusa a spus…
Florina, ce dor imi e de tine!
Oare cati ani au trecut de cand te-am vazut...si mai ai tot parul lung, si rochie de matase ?! ...si mai zambesti la fel de palcut ?!
Mi-as dori sa te pot cuprinde in urari de bine, si sper ca dorinta asta sa se implineasca !
Anonim a spus…
Brândușa, și mie mi-e dor de tine, și de toate prietenele dragi din țară ! Mi-ar plăcea, desigur, să îl cunosc și pe voinicul tău... :)

Revin în țară la vară, pe la sfârșitul lui iulie, dar nu știu dacă voi puteți veni la mare atunci. Mi-ar face o mare plăcere să ne reîntâlnim!
Eu sunt tot cum mă știi, sunt cam conservatoare, și nu schimb mai nimic în înfățișarea mea fără un motiv temeinic. :)

Te îmbrățișez cu drag, și numai bine celor dragi ai tăi !

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire