Invazie - Mii de furnici !


pe picior de om, mii de furnici
pe cap de om, mii de furnici;
furnici mici de birou,
cu sacou si genti din piele,
venite sa prinda, sa lege, sa zdrobeasca ...
alte musuroaie de furnici,
...
sau sa va spun povestea altfel
cu albinute si bondari,
cu trantori si regine mame ?!
...
amestecate par cu toate,
in tara lui Haram,
cu legea scrisa de nebun,
iar sahii de pe tabla sparta,
joaca sotron debusolati,
strigand, tipand cuvinte-n turn !
...
o alta tara, alt destin,
festin si dans si poezie,
cu oameni calzi si zambitori,
un vis de tara-vie !

Comentarii

metafizicx a spus…
frumos frumos
Simina a spus…
frumoasa analogie...
o zi minunata in tara vie iti doresc
Anonim a spus…
da... furnici...

>:d<
Anonim a spus…
Foarte frumoasă şi adevărată metaforă! Suntem o ţară de furnici, dar şi de trântori, din păcate! Şi, tocmai trântorii stau mai sus...

Îmi pare tare rău că nu mai poţi să scrii! Înţeleg , şi eu am foarte puţin timp...dar, tot îmi pare rău! Mai treceam pe aici, din când în când, deşi nu aveam nici eu timp să comentez întotdeauna.

Te îmbrăţişez, şi îţi urez să aduci bucurie, pe oriunde te duci!
Brandusa a spus…
Simina, viata e frumoasa si trebuie traita, iar tu esti asemeni gandului bun si iubirii.
M-am bucurat sa te cunosc !
Brandusa a spus…
Elza, stii tu...depre frunici mari si mici, si vaci de muls...si peste toate, aici e viata noastra !
Brandusa a spus…
Florina, pret de o clipa mi-am amintit, tu ai fost primul suflet venit pe blogul meu pe weblog, asa te-am cunoscut, tu ai deschis larg bratele prieteniei.
Raman cu tine, gandurile mele sunt aici sau vor fi la o ceasca de ceai la masuta ta.
Fara dramatism, am decis.
Uneori, unele chestii raman doar simple amintiri sau peste timp le redescoperi la fel de vii. Cand mintea si sufletul mi-au spus "Stop, gata aici" m-am oprit. Nu parasesc nimic, doar opresc, la momentul acesta.

Te imbratisez, child !

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire