... de ciocolata

Va fur un sarut ... de ciocolata :)
pe-o ureche de iepuras...de ciocolata (hi,hi..urechi mari)
intr-o zi de Paste...de ciocolata
ciocnind inima voastra de a mea...de ciocolata

Hei lumina hei, esti iubirea mea,
nu te voi uita !
Te port in pantecul ce-mi procreeaza ,
te port in mersul pe strada,
in zambetul spre soare
si-n ochii mei ce iarta si merg spre inainte...
spre implinirea finala.

Pentru toti dragii mei dragi, ce trec,
inca mai trec pe aici :) un sarut pe frunte
si o imbratisare mareeeeee >:d<

Lumina si dragoste !!!



...cam astea sunt ritmurile mele...de sarbatoare :)

Comentarii

jai a spus…
mini vacantza
pe cinste sa ai
si
lumina
din tine
sa-ti arate drumul
pastreaza ca pel mai drag copil al tau
Brandusa a spus…
Jai, te sarut om bun :)
Lumina si iubire in zile si-n nopti !
Anonim a spus…
Vals acum şi-ntotdeauna în viaţa ta , Brânduşa ... Pune-ţi pantofii de bal ... Pup şi îmbrăţişez ... Paşte luminos îţi urez !

http://www.youtube.com/watch?v=09dFImdybKU&feature=channel_video_title
Brandusa a spus…
Apple, valsul e in inima mea...!
Pe pantofi, au cine ma calca ?:))
Glumesc, desigur.
Sunt in lumina de afara si-n lumina interioara,...e ce-ti doresc si tie.
Cu drag,
Erys a spus…
superb! io trebuia sa te sarut cu ciocolata!...am pe suflet asta, dar alergatul intre trei case m-a terminat inainte de a-mi termina si eu ale mele...
pup sufletul tau cu dor si cu gand bun de Paste! Paste fericit, Brandusa!
pandhora a spus…
Paste cu Lumina si liniste in suflet iti doresc la randul meu!
Brandusa a spus…
Erys, te mentii, in forma..de cozonac Hi,hi.
Draguta esti ca totdeauna. Hai sa-l papam pe iepuras :))
Brandusa a spus…
Pandora, sa fie, in toti, si-n toate !
alessia a spus…
Ţup-ţup, iaca şi Iepuraşul meu cu un pup pentru tine...în paşi de vals îmbătat de Primăvarăăăă!

http://www.youtube.com/watch?v=IcMiKulC1rI&feature=related

Ete ce făcuşi cu ciocolata ta, vezi?!:))

Îmbrăţişare cât toată primăvara lumii!

Să-ţi fie Sărbătoarea SĂRBĂTOARE, frumuseţe din Frumuseţe! :)
Brandusa a spus…
Alessia, mmmm..plutesc cu florile, in frumuseti si-n bine.
Multam' fain Alessia, esti dulce, dulce :)
Anonim a spus…
Pe Ţupa-Ţup l-am sărutat pe urechiuşa stângă şi mi-a rămas un pic de dulce pe-a mea buză... S-a observat? La urechiuşă are-un colţ... pătat.

Paşte fericit!
Brandusa a spus…
Danielle, ahaaaa, deci tu erai, ce papai din urechiusa :))
Te pup, cu dulce :)

Senina sa fii !!!
Ryanna Pop a spus…
oho,pe aici se petrece nu glumă!:)...şi cu iepuraşi de ciocolatăăăăăă:))..ne îngrăşăm tare de paştele ăsta:)...
îţi doresc să ai o sărbătoare cu bucurie şi linişte în suflet,iar lumina sfântă a invierii să-ţi lumineze viaţa şi inima ta:)..petrecere frumoasă alîturi de cei dragi!:)
Brandusa a spus…
Ryanna, multumesc :)

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire