Esti destept ? :)

Cum sa duci o viata desteapta ?! :)
Ce inseamna a fi ori nu " destept" in acceptiunea unora ?!
... si intrebarile in gen continua.
Puff ce intrebari imi framanta dimineata :))
Variabil, a fi destept ar trebuie sa te contina doar pe tine,
si impresia ta asupra celorlalti, nu si invers.
Zic, nu loviti. :)
A trai destept, oare cum se face, oare cum imi cer asta ?!
Sunt acolo niste rotite, mai mari, mai mici, trebuiesc "unse" des,
magulite, asezonate cu zambete interioare, carora le sa acorzi
placerea, satisfactia ceruta.
Oare Machiavelli a trait destept ?! Odata mi s-a spus ca sunt...
machiavellica :)) alteori exact contrariul, poate axa "a fi-ului"
meu e prea mare.

"Omului ager la minte nu are nevoie de prea multe explicatii,
precizari, lamuriri, un singur cuvant ii este de ajuns pentru
a pricepe totul."
Aceste cuvinte apartin poetului comic latin Titus Maccius Plautus.

... si pentru a-mi parea "desteapta" ma opresc aici :))...dar oare
despre astfel de "desteptaciune" gandeam ?! ;)

Mi-e dor de o blanda intelepciune !

" Cine e intelept, este intelept doar pentru ca iubeste
si cine e nebun, e nebun deoarece crede ca poate intelege iubirea"
- Poulo Coelho




...povestea :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire