Arta sufletului


(foto/ recomandare : http://mariapopart.wordpress.com/2010/05/)


Arta sufletului se scrie in pulsatii de off-uri, in batai de simturi. Cine n-o poate scrie a devenit tehnic, un robot ce inventeaza o noua zi sa paseasca ... mda, intai cu dreptul sa nu rateze sansa, norocul, apoi cu stangul sa vina si fericirea.

... in arta sufletului se plange, se sufera, se scrie, se macereaza ... se arunca cu banul.... in arta sufletului stiu ghici tigancile autentice, doar ce te privesc in ochi si spun: "matale esti un om bun "... si ele vor profita primele.

... si ce, in sufletul tau e loc, mereu mai mult si pentru toate. :)

Arta sufletului risca, complica, strange, culege, aduna... scrie, fara limite.

De esti suflet viu, devii arta !

Sufletul lucrat, scris, cantat, pictat, scrijelat de timp, mangaiat ... devine o arta ce nu se poate vinde ... el se daruieste !

Comentarii

Septembrie a spus…
Chestia asta cu arta...e cam grea. Bine te-am regăsit! Îmi era dor de voi!
pandhora a spus…
da...se daruieste...ambalajul se mai schimba dar sufletul...
sufletul se modeleaza si ne modeleaza...suntem proprii nostrii artisti...mai mult sau mai putin talentati...
Ghost a spus…
frumos cu dăruirea, da' tre să fie cineva şi la primire.
e nevoie de-un artist ca să recunoască alt artist.

moa, ce profund am zis. mă duc să mă felicit în oglindă. revin când scap din fascinaţie...

:))
Anonim a spus…
http://www.youtube.com/watch?v=hQvvxqI0DUM&feature=related

Painting a song
Anonim a spus…
Ce ai scris tu , e pura arta ! Fascinant :x
Abisurile a spus…
"De esti suflet viu, devii arta ! " . Acuma depinde si de arta : abstracta, cubista , impresionista , ... Frumos spus , unii insa isi inchid voit arta in muzee rar deschise publicului.
Brandusa a spus…
Septembrie, inca mi-e dor sa mai vorbesc cu tine...toamna ce esti :) toama faina :)
Brandusa a spus…
Pandora, te imbratisez cu cuvinte cu tot, chiar daca am lipsit... si poate voi mai lipsi uneori :)
Brandusa a spus…
Ghost, moa...chiar ai zis profund:)
Brandusa a spus…
Anonim...multumesc, da am vazut, imi place :)
Brandusa a spus…
Diana, cu drag oricui imi trece pragul!
Brandusa a spus…
Abisurile, daca "se simte" ...orice tip de arta crezi tu ca ti se pliaza :)
...si ai dreptate, muzee ferecate sunt, multe, foarte... .

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire