Risipa nebuna




Mi-am intins trupul pe reavan pamant,
si-am vrut sa ma fac iarba,
 dar el n-a vrut sub nici un gand;

am suflat puternic peste suflet
si-am vrut sa-l fac vant,
dar el a raspuns prin crengi negand;

mi-am plans ochii amarnice ape,
si-am vrut sa-i fac fluvii si lacuri ,
dar ei s-au inchis sub pleoape.

Laolalta se trec, impreuna se duc
si zile si nopti fara luna,
dorinte umane se curma.
Risipa nebuna, ...risipa.

                                                   ******                                          Cautand impreuna, implinim impreuna,
cununi de-ncercari se aduna,
un brat ma sustine, o mana ma tine,
se  umple o lipsa,    se sterge de huma,
bogata mea inima, nebuna...nebuna.


Comentarii

Anonim a spus…
Mistoo tantiiii
Are bre tot ca o mincare buna.......ai
Grija sa nu o arzi.
Anonim a spus…
nu poate fi decit un singur
CAIET FARA FILE . tm .
iar eu ma bucur ca este al tau

Deci ....pin-la stele...

http://www.youtube.com/watch?v=E3o4UCLcmKs



op

vechi prieten.



Brandusa a spus…
Op, lapte si miere...pana la stele.
Pup!
erys a spus…
frumos!...
te pup!
AlexaaC a spus…
Mi-au atras atentia scrierile tale Planuiesc sa initiez un proiect menit sa atraga atentia asupra creatiei adolescentilor care nu au publicat volume. In cazul in care ati fi interesata de colaborarea cu o revista online distribuita pe diverse retele de socializare atunci va rog sa ma contactati la id-ul alexaa_12@ymail.com.Este un proiect aflat la inceput ce are ca scop si aducerea impreuna a asprirantilor si a persoanelor cu puncte comune. Revista va fi tradusa si in limba engleza pentru a mari spectrul cititorilor si distribuita de asemenea unor editori.
Multumesc anticipat pentru atentia acordata!

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire