Bostaniada de toamna

Oda bostanului copt

Mi-a ajuns acasa  bostanul,
 rotofei si murdarel,
 ca vai de el.
...si mi-a fost adus in brate,
 din gradini.
 O bunatate !
Am zambit, nedumerit :
- Cu asta nu-i de glumit !
Se vrea rapid tavalit,
 pe o foaie in vatraie,
se vrea copt si parjolit,
totul la foc domolit;
si se vrea si indulcit,
...pai..cu asta nu-i de glumit !
                                                                           De la dragoste la bucate,
                                                                         sa mananci pe saturate ! :))



Comentarii

erys a spus…
mmm, stropit cu miere si presarat din belsug cu nuci pisate...ce bunatate! :)
Unknown a spus…
Si eu am mancat dovleac copt:d
Brandusa a spus…
Erys, oo daaaaaa sunt convinsa ca tu vei face "reteta perfecta"...si asta pt. ca am gustat de la tine din bucate.Chiar cautam in cartea ta reteta ;)

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Gand de cafea tare