Tulburari

Tu stii cand am crescut eu ?!
Pentru ca ...
eu nici nu stiu cand ai crescut tu.
Uneori mi-e capul atat de plin de ganduri,
incat ochii imi vad doar picioarele.
Si nici trupul nu-i aici,
sta pe-o margine de lume
si se-ntreaba cu mainile fluturand anapoda,
intr-un limbaj mut :
- Tu stii cand am imbatranit atat ?!
Candva zburam in loc sa calc,
candva ... .
Hm, acum nu-mi mai simt picioarele,
sunt grea eu sau ele stau cu susul in jos,
... sau totul e pe dos,
... sau eu calc anevoios pe cer
si-am capul lipit de pamant ?!
Cunostinta, constiinta livrata de ani,
neputinta natanga adusa in ani,
si certe pareri de averi.
Unele mari, altele mici,
unele masurabile, altele comensurabile
intr-o palma ce tine tarana,
intr-o minte grea de confirmari si pareri,
...si talpi in vant, ce-mi pasesc un nor primitor,
abstract ca si nuanta de-albastru
ce ochii-mi acum o percep.
                                         ~ SimM ~

P.S.  Emit doar pareri . :)

 (sursa foto: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10203582724441293&set=a.10203589744216783&type=1&theater)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire