Ravas

Hello darling,

Iti scriu pe coltul mesei . Masa e plina, n-am loc dar nici putere sa fac si sa desfac.
Inauntrul meu e frig, burnita si suiera furtuni apoteotice atat de tare incat ma dezechilibrez.
M-am asezat pe scaunul tau. E mai comod, si am impresia ca-mi da stabilitate.
S-a intunecat afara.  Inca e vara.
Stiu iti scriu chestii banale, chestii ce-si spun prietenii simpli cand se vad prima data sau cei
ce nu-si au cuvintele la ei. Nu rade de stangacii si nu le certa, sunt parte din mine.
Da, te-as fi putut suna sa-ti cant aria singuratatii  in opera nebuniei dorului. Dar vorbele
se spun si se uita, apoi ramanem goi de noi.
Ti-am scris ravas pe coltul fetei de masa, langa mormanul de cadouri nefolositoare pentru tine.
Atentii si atat.
Lumanarile parfumate, baile cu spume, paharul de sampanie, muzica in surdina au expirat
, ca si semnaturile cu ruj  pe marginea gulerului camasii.

Asa ca te sarut aici, trandafiriu !
_______________
"Brandusa SimMB




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Gand de cafea tare