Am sapte capete, cinci picioare, patru maini, trei ochi mari cat cepele, doua caractere si o singura inima. Sunt un suflet din marea de vieti.

Verbal, in scris, am parte de basme, colorate si zambitoare. Basme cu ganduri bune,iubirea aproapelui, alegerea sentimentelor curate, taierea negativismului din radacina... . Prin portavoci se striga, se cheama la ajutor, intelegere, ocrotire ... si scrie in poveste ca frumoasa are inima deschisa si va iubi bestia, cu corp hidos dar poleit pe dinauntru ( si reciproc, cica va fi valabil).

Si daca am sapte capete ... sunt hidoasa, mica si neinsemnata, cine ma salveaza de mine ?!
Si daca vraja nu se poate rupe, cine va locui vesnic langa urata, doar un altul ca ea si nici acela.

De aceea trambitarea asta, in lung si-n lat, a cautarii unui suflet frumos, a unei inimi mari este doar o eroare, mult prea probabil imposibila, un basm.

O linie fina intre posibil si imposibil, real si ireal, rau si bine ... si sar sotronul intre ele, desi stiu concret cand sunt pe 1, cand pe 8 .

Uneori ascult in plina vara, langa focul incis povesti de adormit copiii, chiar visez cu ochii deschisi; dar cel mai des resping sarcastic si cea mai vaga aluzie despre, iar atunci sufletul meu moare .

Comentarii

Anonim a spus…
Minunat blog ai şi aici, dragă Brânduşa! Şi, chiar de ai avea şapte capete, tot frumoasă ai fi, pentru că frumuseţea vine din interior!

E bine să ascultăm poveşti lângă focuri, foarte bine! Pentru că, fără poveşti, am fi mai goi...

Te sărut, şi vise frumoase!
sandra loredana a spus…
Si daca ai sapte capete trebuie sa ai si sapte vieti, vorba lui Chilian...
eu doar ma pisicesc, nu am sapte vieti desi tare mi-as dori si eu o inima mare sa cuprinda tot universul.
Brandusa a spus…
Florina, sunt mereu aceeasi .
- o mana catre viitor si una in trecut
cu drag,
Brandusa a spus…
Sandra, savurez multe din melodiile lui (prefer 10, chiar daca ...)
Din sapte vieti, traieste-o intens pe asta.
Mareata dorinta, ce sa spun: sa fie, sa ai, sa poti !
Elza a spus…
ei lasa brandusa ca o sa te regasesti si apoi sa vezi ce ganduri faine o sa ai... :)

pasul... a fost aici?
Brandusa a spus…
pasul a fost inainte (aici), adaugand urma pasilor trecuti

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Gand de cafea tare