eternitatea luptelor din noi


Cand m-am nascut ochii mei au luptat cu lumina. Vocile din jur imi spuneau ceva neinteles.
Si lupta a continuat in pasi mici clatinati, in randuri buchisite pe o banca veche si-o penita picurand cerneala. Si liniile alea, parca nu-mi ieseau nicicand drepte, si tot termenii din scoala ce trebuiau invinsi.
Apoi dansul, eu in lupta cu timpul pentru o mica placere, pentru o ora de zbor.
....
Si-n mers terenul aluneca, se clatina, vantul devine furtuna, apele fac valuri mari, oamenii tipa, stres, actiune peste actiune, clipa peste clipa, geamat.... Abia de ma intreb uneori "unde mai sunt EU, cea de inceput !".
Tacerile pot cladi linisti, pot privi spre afara, zarva poate inceta, ochii pot privi, ceata, haul se risipesc... si nu-i nici o minune , e viata, lasata in voia sortii, curgand in aval, in matca sa.
Mi-am rupt vaslele, si trec zambind semenilor.
Da, sunt cu pluta la vale, sorbind viata, irosind scopurile, adunand iubirea, stramband durerea, cu mintea haihui si lanturile cazute, in linie cu soarta.



Cand te nasti esti tu si viata ta. Aiurea, sunt multi care misuna pe langa tine, nefacand de fapt mai nimic, topaind in comedia destinului, de pe o linie pe alta, sprijinindu-te, lovindu-te, scapandu-te din brate, iubindu-te, tinandu-te la piept, alintandu-te ... dar tu, eu asa vom ramane, vom curge prin destin.

Comentarii

Erys a spus…
Alde Goethe zicea asa:
Poti sa te instruiesti laolalta cu altii, dar nu te poti entuziasma decat singur...
Brandusa a spus…
Erys): ... cam da!
Se spune ca te nasti si mori singur, insa in drum, te poti entuziasma alaturi de altii, parca atunci bucuria are un pahar mai plin.
Cu drag,
Anonim a spus…
Sunt de acord cu tine, în afara unui mic detaliu. Viaţa nu este lăsată în voia sorţii.

S-a mai spus deja... "Dumnezeu nu joacă zaruri cu Universul."

Numai bine.
Brandusa a spus…
AndreiS): Destinul nu-i voia sortii, este o predispozitie la a fi ceva sau nu, la a face fata unei situatii sau nu.Dar asta vei intelege cand viata va fi partial traita.
A te pune "contra" inseamna o lupta zadarnica, cu energii consumate, ce puteau fi directionate in alta cauza, mult mai aproape de soarta fiecaruia.
Adica sunt momente cand este mai bine sa se cedeze.
Eu iti doresc mult bine, in credinta ca Dumnezeu este iubire si echilibru, restul doar scorniri ale mintii omenesti !
Anonim a spus…
Posibil... dar eu trăiesc deja, parţial, viaţa.

Luptele din noi nu sunt eterne. Par astfel pentru că nu ştim să le punem capăt. E infinit mai uşor să distrugi ceva decît să construieşti altceva.

De fapt, ceea ce se luptă în noi sunt două tendinţe, arhaice... Doi fraţi care se luptă din vremuri imemoriale. Trebuie să învăţăm să îi împăcăm.

Numai bine.
Brandusa a spus…
Tocmai AndreiS, inaintand se concretizeaza, se aseaza, caile si impacarile prind contur.
Dar tu vei sti AndreS, ca si acum.
Cu drag,
Elza a spus…
da... ce adevaruri ai scris aici... sa fie viata!
delliana a spus…
Destin frumos! Ce pot sa spun altceva?
Brandusa a spus…
Ei Elza, uneori gandesc ok, dar de cele mai multe ori ma incurc.
Brandusa a spus…
Deliana): ..la fel si tie, multumesc !

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire