Cat imi dai sa-ti spun .........

Cat imi dai sa-ti fac,
 o dulce muscheta,
si sa te-ntep,
 si sa te strang
 intr-un venin de imbratisare ?!

Cat imi dai sa te sarut,
 cu dinti de vampir,
 in setea iubirii de-argint?!

... si oare cat ma va costa,
 sa ma spal cu miros de flori,
pe colturi albe de paine,
sa-ti cos
 plecaciuni la umbra de cruci,
 din seri si-n dimineti;
si cata apa de izvor sa curga,
 pe trupul si pe sufletul meu patat
 sa redevin om curat  ?!

Cat imi dai sa  tac,
sau cat valorez muta
si cat nauca ?!

De-i scump amorul,
si ieftin omorul,
le iau pe-amadoua,
si-am sa platesc minciuna,
cu doi poli de destin
si-o carafa cu vin.

Am inghitit o boaba de speranta,
ce sta sa-mi expire,
 la gandul ca maine,
 o sa-i plang si-o sa-i rad,
de haul vietii o sa reusesc sa-l vand.
                                                           
                                                          ... si cat  imi dai sa-ti cant   ?!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire