Ma cer sa fiu rabdatoare

Te-ai rupt vreodata in bucati, ca un codru de paine sa te imparti ?!
Dar trupul ti l-ai frant ostenit sa-ti imbratisezi cu ultimele puteri,
la sfarsit de truda iubirile ?!
Te-ai dat hrana spre folosinta celui aproape si celui flamant 
cand si pe tine te striga foamea ?!
... si de n-ai uitat povata de-a sadi un pom,
se poate spune ca esti jumatate complet ;
pentru ca cealalata jumatate s-o umpli cum stii tu mai bine,
dar s-o faci cu "bunatate".

Buna dimineata ingerii mei, mi-am desteptat ochii !!!
M-am rascolit putin prin suflet aseara, si-am picat din viata,
cadere brutala.
Pe perna diminetii am gasit praf de pene albe,
semne de suflete blande, ce ma inconjoara.
Stiu, voi mi-ati odihnit somnul !



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire