Pretentii - voci din alte timpuri

In tribunalul vrerii am adus pretentii,
iar roba avocatului s-a inclinat,
 nu spre a mea gura,
si nu spre al meu cuvant...

In aula invataturii am ridicat pretentii,
cand semnaturi de rectori, lungi, m-au invadat,
 nu spre a mea cunoastere,
si nu spre al meu cuvant...

In biserici reci mi-am manifestat pretentii,
 iar fruntile bisericesti in intrebari s-au impietrit,
nu spre al meu trup si suflet,
si nu spre al meu cuvant ...


Ci spre a lor uimire, neintelegerea s-a luminat,
si inima s-a inclinat,
la conspiratia eternei si secretei lor fapturi,
ce  astazi si-o priveau,    descoperita.

Mai  jos, pe trepte-pietre,
voci din alte timpuri cantau,
nu emiteau pretentii.


                                             (foto: https://www.facebook.com/pages/Nefes-Breath/409685972400374)

*****************************************************************************



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire