dans

ielele Pictures, Images and Photos

Dirty Dancing - The time of my life

Dansul nu conditioneaza, este ritm, vibratie, miscare.
Iubesc diversitatea lui. Miscarile au nevoie de pereche sau nu, de grup sau nu ... ai libertatea de a alege ... si eu aleg.
Dansul este conditionat de stil; dar cand plutesti mai este nevoie de stil ?!
Esti doar tu si sufletul tau.
Jocul are reguli, limite, conditioneaza si incalcarea lor inseamna excluderea, o mana moarta.
In dans, stilul, libertatea miscarii, trairilor, gesticii te va contura ca original ... si tu nici nu vei sti ce ai creeat...o opera, o miscare alambicata, o traire, un tumult sau o relaxare ?! Te cuprinzi, te iubesti, te acoperi de miscare ... invalui.

Ochii mei privesc masa jucatorilor. Jocul, eternul joc ! Pierd, castiga ... jocul continua, cu sau fara ei. De-o parte marea tristete, de alta bucuria dusa la extrema.

Eu am dansul, patima din el, daruirea, ritmul, vibratia ... am viata, plutirea, excesul si speranta ... exclud jocul, daram mitul si regulile.

Tu mai gandeste si alege !

Ai intrebat daca dansez cand eu deja dansam ?!

Alege stilul, vom dansa ... va fi stilul tau !

Comentarii

Anonim a spus…
tzandarica
este o expresie
=TRAZ , FARA SOMN [?!]




----URASC DANSUL
IL URASC
URASC
URASC................
mai bine beau cucuta , ori ma
spinzur ....de picioare , este o
jignire adusa umanitatii si
ca atare propun taierea picioarelor,
ce ,numai cap de lemn sa fie ...
Brandusa a spus…
Anomin...semneaza ceea ce scrii
Tu joaca !
Ai sansa sau nesansa ...eu raman in picioare, dansez !
Erys a spus…
Vai da mine?...Cine uraste dansul atat de tare?...Poi noi cu cine mai dansam?...D-le Anomim, de ce nu vreti sa calcati arta in picioare? (cica dansu'i o arta calcata in picioare)...A, gata, stiu! Din cauza capului de lemn!

Brandusa...tu oricum plutesti pe ringul de dans mereu...
Anonim a spus…
Dansează în continuare, fericito. Dară toţi dansăm fără să vrem, dansul vieţii...chiar şi cei care nu vor să danseze deloc, şi preferă să bea cucută.

Dansează tu dansul tău măiastru şi ne antrenează şi pe noi toţi în ritmurile muzicii, laolaltă cu tine.

Toate cele bune.
Brandusa a spus…
Erys...stil de stil, cu capul de lemn si piciorul de metal, poti avea un suflet de aur...dar anonim "e" de tinichea !
Brandusa a spus…
Andrei, tu-l stii, uite pasii mei, daca vrei preia, eu ii incerc acum pe ai tai, imi plac !

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Gand de cafea tare