legaturi

Ce spuneti daca o sa va povestesc despre un mecanic ?! Un mecanic fara varsta, cu ochi ageri si urechi ce inca mai pot asculta muzica buna, cu ochi ce citesc carti interesante .
Mai, zau ca slefuieste de minune, curbeaza cum vrea el, pliaza pe ce nici nu gandesti.Un artist.
Dupa angajare, interviu, zambetul de rigoare, m-a tampit de cap. Comanda o intreaga inginerie de motoare, motorase, piese, piesicele...asa ca vrand nevrand eram des in atelierul lui "nenea", da asta ce-i...freza sau ce?...piesa de schimb la alta masinarie sau ce ?.. da asta, de mi se plimba limba-n gura unde sa o pun ? ... da opreste-te nenea ca am o suta de articole, ce facem aici, ne schimbam profilul ?
Iar nenea, inteligent, imi spunea o poezie din popor, un banc vechi de cand lumea si nestiut de mine ...si zambea, un zambet larg pe o fata draguta de om invatat; asa imi spunea el , fara cuvinte, sa il inteleg, ii trebuiesc toate.
Intr-o imparatie din patria prelucrarii finale a lemnului, unde exista loc de fumat, la 10 km de sediu si de hale, el isi permite sa pipeze la el in atelier. Calm, tacticos, cu muzica la maxim, mormaind, polizand, dansand.
Cand iau pauza, sunt in atelierul lui .
Ieri l-am gasit cu castile pe urechi, la o tigara si un pahar de apa minerala.
- Nenea, parca ai fi DJ la pupitru !
- Ei de unde crezi tu ca n-am fost, si-n suflet inca sunt !
- Cine ar fi gandit asta ?!

Am portia mea si el imi intinde castile , ascultati si voi :



- Ei si nu mi-ai povestit daca ti-au placut cei de la Nightwhish, tu cat crezi ca astept ?! ... zambeste si-mi face din ochi ... Ce mai asculti tu, mai adu si pentru nenea !
...................
- Uite nenea, asta-i faina !
- Zau, dar tu unde te gandesti cand o asculti ?!
.... si radem amandoi, ca doi scolari in pauza mare
- Nenea, doar ti-am zis ca-mi plac baladele !!!

Comentarii

Elza a spus…
eu ma vazut ploaia venind din senin... si dupa, am vazut un soare frumos :)
Anonim a spus…
http://www.youtube.com/watch?v=9OZtja97SsY&feature=related
Brandusa a spus…
hm ,Elza daca tu ai vazut, eu cred !
pup
Brandusa a spus…
mai anonim... candva am uitat sa traiasc ?!
stii versurile ?!

"De tanto ocultar la verdad con mentiras
Me engañé sin saber que era yo quien perdía Letra de Me Olvidé De Vivir - Julio Iglesias - sitiodeletras.com
De tanto esperar, yo que nunca ofrecía
Hoy me toca llorar, yo que siempre reía. "

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire