Lectia iubirii

La lectia iubirii eu am lipsit ades,
eram din anotimpul ploii  si litere s-au sters,
si am o toamna plina de restante grele,
cu vii cuvinte inserante-n miere;

la lectia iubirii am ajuns tarziu,
iar junii la catedra mi-au spus ca-s corigenta,
si mi-au facut din florile in dar,
coroana de garoafe rosii aici si peste alt hotar;

la lectia iubirii am fost adesea un dezastru,
si m-au tot cununat cu sufletu-mi de astru,
rebel, rotund, apatic, cu tampla-mi toata rece,
cu mainile de foc si ochi de fiara in turbare;

la lectia iubirii ma dezmind de tot,
de toate si nu mint, nu pot,
si n-am nimic de invatat, de-napoiat,
de oferit firav, neconvulsiv, retrospectiv  ...

iar lectia iubiri n-am s-o invat,
temeinic pe de rost,
vreau doar s-o simt ... si s-o traiesc murind.
___________________________________
' Brandusa Simmb

https://www.youtube.com/watch?v=frq5DLMNSPE








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire