Pauza de tigara

Hello darling,
nu stiu daca oglinda in care-ti intinzi mainile
ca o eterna chemare, ti-a aratat,
cum scrisului meu esti subjugat ?!

Ca esti scris tot, desenat cu litere diverse, rebele,
 impregnate pe piele,
cuvinte scrise mic, abia vizibile pe frunte,
sub firele de par marunte;
pe obraji am conturat cuvant trufas,
pe buze am scris visul cel mai dulce,
pe nas s-au ondulat din unele seri semnele mirarii,
in locul adancit din barbie stau semnele intrebarii,
pe gat sunt cateva cuvinte simple,
pe care mai apoi le-am sarutat cuminte.

Trupu-ti scalda luminii din tine, doar vers,
cu mainile tale din mine cules.

Stiu, e cumva devreme sau doar putin tarziu,
sa-ti mai explic pe indelete cum de-am reusit
si ca te-am tatuat cu rost si fara rost,
ca un alt trup al meu in care-am fost.

Si nu mai e loc sa-ti mai scriu,
decat pe talpa piciorului,
unde voi pune farama de iubire,
iar cand te vei trezi din somn,
sa-mi dai de stire.
________________________
"Brandusa SimMB -Farame de iubire









Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Gand de cafea tare