Nu-i noaptea asta

Nu-i noaptea mea, noaptea asta care arde,
nu-i noaptea mea, noaptea asta care sta treaza,
si vegheaza,
nu-i noaptea mea, noaptea asta care cere,
nu-i noaptea mea, noaptea asta care spera
si striga,
inauntru si in afara,
cat o tine sufletul.

Nu-i noaptea asta noaptea mea,
un negru ce-mi tradeaza amortirea,
un dor ascuns in coltul ochilor,
 in mute cuvinte stinse cu apa sarata

Nu-i noaptea asta noaptea noastra,
pentru ca noaptea noastra e rotunda
si cerului ii sta cununa o luna mare, plina,
pentru ca noaptea noastra e-nstelata,
si visele au aripa a-mbratisari curbata;
pentru ca noaptea noastra e intensa,
si-si toarce  sarutarile pe frunte,
intr-un singur nume.
_____________________________
" Brandusa SimMb -Nu-i nopatea asta

06.09.2017

https://www.youtube.com/watch?v=_TTJuE_K5rU





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire