Cuvinte inabusite

Am exersat cuvinte inabusite,
pana ele au expirat auzului si s-au scris singure,
pe peretii sufletului meu gol de tine,
pe umbra inserarii inerta timpului prezent,
pe stelele noptii reci in stropi mari de cer.

Am exersat cu ochii deschisi si buzele lipite,
pana cand mainile mi-au devenit o arma fina,
ce tastau si mimau iluzia unei vorbiri fluiente catre inima ta,
l-am intrecut pe Cupidon furandu-i pe rand sageata catre mine,
si rascolind ca un copil printre cadouri sageata catre tine.

Am arcuit dorul ramas la urma unui gand divulgat doar vantului,
si-am tras cu setea nebuniei din mine  ... catre tine.
____________________________
"Brandusa SimMB -Cuvinte inabusite




https://www.youtube.com/watch?v=9u7hGkL57N8





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire