Regasire

In seara regasirii de sine, eram cioburi necontrolate intr-o alta fiinta intreaga.
Bucati din mine zaceau suspendate, pe catargul unui singur vas ce-si naufragia
velele dincolo de lumea stiuta.

In seara regasirii ma intepasem si-mi zdrelisem genunchii de atatea rugaciuni unui
 alt cer ce nu-si gasea al sau senin. 
.. .si cum sa-mi vada zambetul pribeag, si cum sa-mi culeaga trandafiriul obrajilor,
 si cum sa-mi alinte capul plecat, daca pana si cerul era cumva incurcat ?!

In seara regasirii degetele mi-au tremurat pe-o cana de clestar, prea scumpa, prea intuitiva, 
... si prea plina. Am gustat doar gura care statea sa se reverse, si-am prins-o strans, 
plina pana la refuz, si-am tinut-o la piept pretuind-o.

O astfel de seara imi sta ca o cruce, neintinata, sfanta in adancul cioburilor mele dintr-o
 alta oglinda sparta. Intr-o  astfel de inserare am prins rima in slova, am prins gand, am prins 
esenta si aroma iubirii, si mi-am lipit bucatile de dor, cu cele de inima franta ... intr-o 
astfel de seara sfanta ti-am... mi-am fost plutire, menire, rost.

Regasirea nu-i decat un cuvant pe care-l rostim pe rand,
 iubirea nu-i decat o stare in care ne vindecam pe rand,
de la primul la ultimul gand.

______________________________
'Brandusa SimMB

https://www.youtube.com/watch?v=3sl7gQ4C4LI


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire