Neclasica iubire

Te iubesc si te impart,
intre Eve doritoare de tine,
si Adami doritori de mine,
cum marul si sarpele
au impartit acelasi gust,
desi sarpele e mereu nevinovat,
iar marul mereu vinovat de seva
si de bunatatea-i necurmata de rau.

Te iubesc atat de adanc si ascuns,
incat mintea si ochii lumesti,
vor prinde cearcane grele sa-mi caute dragul,
si nici macar tu nu vei sti,
de mai traiesti undeva prin sangele meu,
sau te-am respirat acum pentru o ultima data.


Nici tu, nici eu nu iubim la fel,
asa cum nici tu, nici  eu nu ne temem la fel,
si nu ne ascundem la fel sortii, ce ne amageste
cu alte delicatese.

Vezi, nici macar poemele mele n-au rima si nici ritm,
au doar simtamant si cuvant, din preaplin ...
si nu caut, si nu vreau, si n-am cautat si nu te-am vrut,
dar te-am gasit mustind a dragoste,
si-am luat o lacrima, inca una..si inca una,
pana cand eu am inceput a musti a ce erai si esti  tu.
___________________________________
'Brandusa SimMB - Neclasica iubire.

P.S. Marul nu-i o EA, sarpele nu-i un EL...sunt doi intr-unul mereu.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire